Totalul afișărilor de pagină

Lucrari de licenta pentru facultatea Administratie publica,

duminică, 28 noiembrie 2010

Lucrari Marketing


1)      Abordari ale marketingului in retea. Gradul de aplicabilitate la structurile logistice ale armatei
2)      Activitate de marketing (S.C. XYZ S.A.)
3)      Activitatea de marketing (S.C. XYZ S.A.)
4)      Activitatea de marketing la (S.C. XYZ S.A.)
5)      Bazele marketingului. Studiu complet al pietei
6)      Brand, branding si rebranding. Marketingul serviciilor
7)      Cercetare de marketing. Cardul ca mijloc de plata
8)      Cercetarea comportamentului de cumparare la grupa de produse agroalimentare
9)      Cercetarea de marketing. Studierea imaginii marcii unui produs in randul consumatorilor din Romania
10)   Cercetarea dinamicii si structurii ofertei privind valorificarea masei lemnoase a lemnului pe picior
11)   Cercetarea selectiva in studiul pietei tigarilor lights in municipiul Bucuresti
12)   Cercetari de marketing. Elaborarea planului de cercetare
13)   Chestionarul, instrument de cercetare in marketing
14)   Conceptul si mediul de marketing al intreprinderii

15)   Concurenta si formarea preturilor in Romania
16)   Concurenta. Practici anticoncurentiale. Pozitia dominanta de monopol
17)   Conducerea activitatii de marketing
18)   Conducerea activitatii de marketing (S.C. XYZ S.A., Bucuresti)
19)   Continutul si rolul marketingului. Organizarea activitatii de marketing
20)   Continutul studiului comportamentului consumatorului
21)   Distributia in mixul de marketing. Modalitati de transport (S.C. XYZ S.A.)
22)   Distributia produselor turistice pe internet
23)   Elaborarea mixului de marketing (S.C. XYZ S.A., Sinaia)
24)   Elaborarea strategiei de marketing (S.C. XYZ S.A.)
25)   Folosirea instrumentelor de comunicare din marketingul direct in scopul cresterii eficientei economic
26)   Fundamentarea si elaborarea strategiei economice optime prin auditarea activitatii de marketing (S.C
27)   Imaginea de marca a organizatiilor (S.C. XYZ S.A.)
28)   Imaginea de marca, drumul spre success
29)   Imaginea firmei. Relatiile publice in crearea si gestionarea imaginii firmei
30)   Imaginea marcii Philips pe piata produselor electrice si electrocasnice din Romania
31)   Importanta marketingului serviciilor si a politicii de distributie in dezvoltarea durabila a firmei
32)   Importanta mixului promotional in cadrul strategiei de dezvoltare a firmei (S.C. XYZ S.A.)
33)   Influenta marketingului asupra procesului de productie pentru maximizarea avantajelor competitive (S
34)   Influente culturale asupra comportamentului consumatorilor
35)   Influienta esteticii asupra ambalajelor
36)   Instrumente utilizate in marketingul online
37)   Internetul ca instrument de marketing
38)   Internetul, o noua forma de marketing
39)   Marca mijloc de comunicare al produsului
40)   Marketing al intreprinderii. Piata si comportamentul consumatorului
41)   Marketing bancar. Analiza concurentei in sectorul bancar
42)   Marketing in companii transnationale
43)   Marketing si profitabilitate, obiectiv si scop in managementul bancar
44)   Marketing turistic. Prezentarea generala hotelului (XYZ, Bucuresti)
45)   Marketingul desfacerii. Activitatea de marketing a firmei (S.C. XYZ S.R.L.)
46)   Marketingul direct ca varf de lance in politica promotionala (S.C. XYZ S.R.L.)
47)   Marketingul direct, o noua si eficienta cale de comunicare promotionala
48)   Marketingul expeditiilor maritime (S.C. XYZ S.A.)
49)   Marketingul financiar bancar. Organizarea activitatii de marketing (XYZ S.A.)
50)   Marketingul in radio. Studiu de caz privind comportamentul consumatorului de radio XYZ
51)   Marketingul intr-o lume dinamica (S.C. XYZ S.R.L.)
52)   Marketingul laptelui
53)   Metode de control optimal in economie
54)   Mixul de marketing ( S.C. XYZ S.A.)
55)   Mix-ul de marketing (S.C. XYZ S.A.)
56)   Mixul de marketing (S.C. XYZ S.R.L.)
57)   Mixul de marketing in servicii. Prezentarea directiei generale de asistenta
58)   Mixul de marketing in sistemul bancar din Romania
59)   Mixul de marketing pe piata externa
60)   Modelul de business. Descrierea strategiei de marketing (XYZ S.R.L.)
61)   Organizarea activitati de marketing
62)   Organizarea activitatii de marketing (S.C. XYZ S.A.)
63)   Organizarea activitatii de marketing la firma
64)   Piata si mixul de marketing (S.C. XYZ S.R.L.)
65)   Plan de marketing. Analiza interna, nonmarketing
66)   Planificarea strategica de marketing. Conceptul, necesitatea si nivelurile planificarii
67)   Planul de afaceri la (S.C. XYZ S.A.)
68)   Planul de marketing pentru un anumit produs (S.C. XYZ)
69)   Planul de marketing. Bugetul, controlul, evaluarea si implementarea planului
70)   Politica de marketing a firmei prestatoare de servici (S.C. XYZ S.A.)
71)   Politica de marketing a intreprinderii ( S.C. XYZ S.A.)
72)   Politica de marketing, componenta de baza a politicii economice a intreprinderii (S.C. XYZ S.A.)
73)   Politica de marketing a firmei prestatoare de servici (S.C. XYZ S.A.)
74)   Politica de marketing a intreprinderii ( S.C. XYZ S.A.)
75)   Politica de marketing, componenta de baza a politicii economice a intreprinderii (S.C. XYZ S.A.)
76)   Politica de promovare a unui produs (S.C. XYZ  S.A.)
77)   Politica de promovare, componenta a mixului de marketing (S.C. XYZ S.R.L., Iasi)
78)   Politica de promovare, parte integranta a mixului de marketing
79)   Politica de vanzari. Programe de perfectionare a politicii de vanzari (S.C. XYZ S.R.L.)
80)   Politica promotionala, componenta importanta a mixului de marketing
81)   Politici de marketing (S.C. XYZ S.A.)
82)   Politici de marketing. Piata si comercializarea (S.C. XYZ S.A., Slatina)
83)   Politicile de marketing ale firmei de servicii (S.C. XYZ S.A.)
84)   Politicile si strategiile de produs si marca (S.C. XYZ S.A., Brasov)
85)   Principii si directii ale marketingului in turism (Hotel XYZ, Bucuresti)
86)   Program de marketing pentru lansarea statiunii turistice de litoral Thasos pe piata Romaniei
87)   Program de organizare si comercializare a unui produs cu tema
88)   Programul de motivare. Politici, tehnici, metode de motivare
89)   Programul general de marketing (S.C. XYZ S.A., Timisoara)
90)   Proiectarea de detaliu a unui compartiment de marketing (S.C. XYZ S.A.)
91)   Promovarea vanzarilor (S.C. XYZ S.A.)
92)   Promovarea vanzarilor (S.C. XYZ S.R.L.)
93)   Promovarea vanzarilor si politica de marketing a intreprinderii (S.C. XYZ S.R.L.)
94)   Publicitate la produse cosmetice
95)   Publicitate. Concepte si instrumente de marketing
96)   Publicitatea pe Internet. Mix-ul de marketing si politici de marketing
97)   Strategia de distribuire. Analiza activitatii de marketing (S.N.P. XYZ S.A.)
98)   Strategia de lansare pe piata a produsului Paxeladine
99)   Strategia de marketing in cadrul unei societati comerciale (S.C. XYZ S.R.L.)
100)    Strategia de piata a unei firme (S.C XYZ S.R.L)
101)    Strategia in domeniul furnizarii si marketingului energiei electrice (S.C. XYZ S.A.)

102)    Strategii de marca. Prezentarea companiei XYZ
103)    Strategii de margeting ale CBC EuroTrans
104)    Strategii de marketing de penetrare a pietelor externe
105)    Strategii de marketing in domeniul serviciilor de transport aerian (S.C. XYZ S.A.)
106)    Strategii de marketing in turism. Politica de pret
107)    Strategii de marketing in turism. Politica de promovare
108)    Strategii de marketing la XYZ
109)    Strategii de marketing pe piata produselor cosmetice din Romania (XYZ Romania)
110)    Strategii de marketing. Analiza mixului de marketing
111)    Strategii si politici de marketing (Agentia XYZ)
112)    Strategii si politici de marketing in cadrul agentiei XYZ
113)    Studiu de marketing al produselor Cottura (S.C. XYZ S.N.C.)
114)    Studiu de marketing al produselor XYZ
115)    Studiu privind activitatea de marketing (S.C. XYZ S.A.)
116)    Studiu privind activitatea de marketing (S.C. XYZ S.A., Deva)
117)    Studiu privind activitatea de marketing (S.C. XYZ S.R.L.)
118)    Studiu privind amenajarea si mixul de marketing in turismul bucovinean
119)    Studiu privind aplicarea politicilor de marketing (S.C. XYZ S.A.)
120)    Studiu privind strategia de marketing la o societate comerciala (S.C. XYZ S.R.L.)
121)    Studiul comparativ, privind elaborarea si analiza bilantului contabil (S.C. XYZ S.A.)
122)    Studiul imaginii autoturismului XYZ pe piata romaneasca
123)    Studiul imaginii ciocolatei in randul consumatorilor (S.C. XYZ S.R.L.)
124)    Studiul imaginii marcii XYZ in randul consumatorilor bucuresteni
125)    Studiul imaginii produselor de barbierit XYZ in randul consumatorilor din Municipiul Bucuresti
126)    Studiul imaginii, factor influent in evolutia societatii de asigurari si reasigurari (S.C. XYZ S.A.)
127)    Studiul ofertei unei firme de turism
128)    Studiul ofertei unei firme de turism si a modalitatilor ei de promovare (Agentia XYZ, Iasi)
129)    Studiul pietei si al comportamentului consumatorului in marketingul intreprinderii
130)    Tipologia actuala a intreprinderii de produse catering
131)    Tipologia actuala a intreprinderii de produse catering (S.C. XYZ S.A.)
132)    Tipologia strategiilor de marketing
133)    Viziunea agentului economic asupra concurentei. Strategia de marketing

Niciun comentariu: